ez már nem Gelka*

2009. május 22.11 hozzászólás

Kategória: ajánló, élet, fotó

Megbetegedett a régi fényképezőgépem. A tünet elég kellemetlen volt, nem volt kép az LCD-n és ha lőttem egy képet, akkor szép fekete vagy maximum lila csíkos fotót csinált. Hat éves ugyan ez a kis gép, de nagyon megszerettem, és sajnáltam volna kidobni, így elvittem megjavíttatni.
Szerencsére ritka vendég vagyok szervizekben, és úgy tűnik nagyjából egy-két évtizeddel le is vagyok maradva a szolgáltatás színvonalát illetően – már ha általánosíthatok a legfrissebb tapasztalataim alapján. (Szeretném, ha a szolgáltatás így javulna mindenütt, leginkább a mesteremberek tekintetében, akik stabilan megbízhatatlanok…)
A szervizben nagyon előzékenyek voltak, másfél hétre ígérték az ingyenes javítást (CCD-csere egy típushiba miatt), ehhez képest már négy nap múlva kaptam egy SMS-t, hogy mehetek a gépért. Ma hoztam haza a szívműtéten átesett kicsikét, most örülünk mindketten.
Manapság már minden szerviz ilyen?

*nevetséges, de rákerestem, és van belőle, nem is kevés. Persze még sok ember fejében a kisbolt=Közért, a szerviz=Gelka…

11 hozzászólás a(z) “ez már nem Gelka*” címû bejegyzéshez

  1. ekkerjoz szerint:

    Ez nagyon rendes volt tőlük, gyorsan, ingyen dolgozni, tényleg korrekt. Melyik országban történt?

  2. mimke szerint:

    Nekem a Canon szervízzel jók a tapasztalataim..Amikor leesett pl a polc a szkenneremel együtt, akkor simán megszerelték garanciálisan..A Whirpool, Zanussi szervízekről nem hallottam túl jót…

  3. rgranc szerint:

    A Homárból ítélve nem minden szerviz ilyen… :)

    És köszönöm a bejegyzést, a régi A60 ott áll a polcon 1-2 éve hasonló hibával, de lusta voltam elvinni szervizbe és érdeklődni (van helyette újabb gép is), de ha még most is elvállalják a garanciális javítást, akkor jövő héten én is viszem…

  4. Babarum szerint:

    @ekkerjoz: Éppen ez a meglepetés, Magyarország, Camera Kft. :D

    @mimke: Szerencsére a háztartási gépekkel nincs gondom, a hűtőn kívül minden háztartási gép Whirlpool, de még csak egyszer kellett telefonos segítséget igénybe vennem, amikor megbolondult a mosogatógép. A szervizben nagyon rendesek voltak, telefonon mondtak egy billentyűkombinációt, és helyrebillent a gyerek agya, szerelőt sem kellett hívnom. :D

    @rgranc: Ahh, a Homár… Ha az alapján ítélne az ember, akkor eljönne a világvége… Persze érdekes, de gondolj csak bele te hány embernek meséled el ha valami rendesen működött egy szolgáltatás során, és hánynak, ha gond volt. A szorzó sokszoros, ezért fontos minden egyes ügyfélre odafigyelni, mert a negatív vélemény sokkal gyorsabban terjed.
    Megnéztem egyébként a listát a honlapjukon, és a te gépedet is ingyen fogják javítani (ha CCD hibás), benne van a listában! Hajrá! :D

  5. Chipi szerint:

    Mit csinálhat egy megbolondult mosogatógép? dobálja a tányérokat és poharakat át a szobán?:)

  6. Babarum szerint:

    @Chipi: Nem! Éppen az ellentéte! Némaságba burkolódzott, semmire nem reagált. A szerviz elmondta, hogyan kell resetelni, és újraindítottam! :D

  7. Chipi szerint:

    ctrl alt del:D

  8. ramon szerint:

    gelka, közért….ilyen még a “köjál” és a “tanács” is

  9. Babarum szerint:

    @Chipi: jaja, vmi olyasmi volt a billkombó! :D

    @ramon: Vajon mikorra vesznek ezek ki a köztudatból? :D

  10. nia szerint:

    Tudod Babar, minden viszonylagos. Engem ők akartak átcseszni.
    (Ha még emlékszel a hosszú tortúrámra, aminek a végén mégis csak megkaptam az új gépet. Csak hát közben baromira észnél kellett lennem jogilag és hát két cég első számú vezetőjével is volt szerencsém levelezni.

    • Babarum szerint:

      Egyetértek, az életben is sokszor tapasztaltam. Előfordul sajnos. Persze nem mindig a rossz szándék az oka, sokszor csak az információ vagy a kreatív problémamegoldó képesség hiánya. Te kifogtad, én nem. Legközelebb lehet, hogy valahol máshol, de fordítva történik! :D

Szólj hozzá Chipi hozzászólásához!