ez már nem Gelka*
Megbetegedett a régi fényképezőgépem. A tünet elég kellemetlen volt, nem volt kép az LCD-n és ha lőttem egy képet, akkor szép fekete vagy maximum lila csíkos fotót csinált. Hat éves ugyan ez a kis gép, de nagyon megszerettem, és sajnáltam volna kidobni, így elvittem megjavíttatni.
Szerencsére ritka vendég vagyok szervizekben, és úgy tűnik nagyjából egy-két évtizeddel le is vagyok maradva a szolgáltatás színvonalát illetően – már ha általánosíthatok a legfrissebb tapasztalataim alapján. (Szeretném, ha a szolgáltatás így javulna mindenütt, leginkább a mesteremberek tekintetében, akik stabilan megbízhatatlanok…)
A szervizben nagyon előzékenyek voltak, másfél hétre ígérték az ingyenes javítást (CCD-csere egy típushiba miatt), ehhez képest már négy nap múlva kaptam egy SMS-t, hogy mehetek a gépért. Ma hoztam haza a szívműtéten átesett kicsikét, most örülünk mindketten.
Manapság már minden szerviz ilyen?
*nevetséges, de rákerestem, és van belőle, nem is kevés. Persze még sok ember fejében a kisbolt=Közért, a szerviz=Gelka…
Ez nagyon rendes volt tőlük, gyorsan, ingyen dolgozni, tényleg korrekt. Melyik országban történt?
Nekem a Canon szervízzel jók a tapasztalataim..Amikor leesett pl a polc a szkenneremel együtt, akkor simán megszerelték garanciálisan..A Whirpool, Zanussi szervízekről nem hallottam túl jót…
A Homárból ítélve nem minden szerviz ilyen… :)
És köszönöm a bejegyzést, a régi A60 ott áll a polcon 1-2 éve hasonló hibával, de lusta voltam elvinni szervizbe és érdeklődni (van helyette újabb gép is), de ha még most is elvállalják a garanciális javítást, akkor jövő héten én is viszem…
@ekkerjoz: Éppen ez a meglepetés, Magyarország, Camera Kft. :D
@mimke: Szerencsére a háztartási gépekkel nincs gondom, a hűtőn kívül minden háztartási gép Whirlpool, de még csak egyszer kellett telefonos segítséget igénybe vennem, amikor megbolondult a mosogatógép. A szervizben nagyon rendesek voltak, telefonon mondtak egy billentyűkombinációt, és helyrebillent a gyerek agya, szerelőt sem kellett hívnom. :D
@rgranc: Ahh, a Homár… Ha az alapján ítélne az ember, akkor eljönne a világvége… Persze érdekes, de gondolj csak bele te hány embernek meséled el ha valami rendesen működött egy szolgáltatás során, és hánynak, ha gond volt. A szorzó sokszoros, ezért fontos minden egyes ügyfélre odafigyelni, mert a negatív vélemény sokkal gyorsabban terjed.
Megnéztem egyébként a listát a honlapjukon, és a te gépedet is ingyen fogják javítani (ha CCD hibás), benne van a listában! Hajrá! :D
Mit csinálhat egy megbolondult mosogatógép? dobálja a tányérokat és poharakat át a szobán?:)
@Chipi: Nem! Éppen az ellentéte! Némaságba burkolódzott, semmire nem reagált. A szerviz elmondta, hogyan kell resetelni, és újraindítottam! :D
ctrl alt del:D
gelka, közért….ilyen még a “köjál” és a “tanács” is
@Chipi: jaja, vmi olyasmi volt a billkombó! :D
@ramon: Vajon mikorra vesznek ezek ki a köztudatból? :D
Tudod Babar, minden viszonylagos. Engem ők akartak átcseszni.
(Ha még emlékszel a hosszú tortúrámra, aminek a végén mégis csak megkaptam az új gépet. Csak hát közben baromira észnél kellett lennem jogilag és hát két cég első számú vezetőjével is volt szerencsém levelezni.
Egyetértek, az életben is sokszor tapasztaltam. Előfordul sajnos. Persze nem mindig a rossz szándék az oka, sokszor csak az információ vagy a kreatív problémamegoldó képesség hiánya. Te kifogtad, én nem. Legközelebb lehet, hogy valahol máshol, de fordítva történik! :D